Dołącz do czytelników
Brak wyników

Z praktyki kierownika produkcji , Otwarty dostęp

22 grudnia 2020

NR 60 (Grudzień 2020)

Jaki content potrzebny jest firmie produkcyjnej? Angażujące treści na przykładzie branży meblarskiej

0 828

Content marketing — marketing treści, to strategia mająca na celu tworzenie oraz dystrybucję materiałów skierowanych do konkretnej grupy docelowej. Wybór tego narzędzia komunikacji umożliwia zbudowanie więzi z odbiorcami oraz wzmocnienie ich przywiązania do marki. Unikalny i merytoryczny content powinien odpowiadać na pytania i potrzeby czytelników, a finalnie dostarczać im niezbędnych informacji, które mogą przyczynić się do podjęcia decyzji zakupowej. Wyzwanie pojawia się w momencie, gdy mowa o tzw. trudnej branży, do której niewątpliwie należy sektor produkcyjny. Jak tworzyć content, który angażuje? Co powinno znaleźć się na stronie internetowej firmy produkcyjnej?

Angażuj, dziel się wiedzą, inspiruj

Dobry content przyciąga do firmy oraz oferowanych przez nią produktów lub usług, a także zachęca do powrotu. Materiały, które nie wyczerpują tematu i nie odpowiadają na pytania oraz potrzeby odbiorców, pozostają często niezauważone i nie spełniają celów założonych przez dane przedsiębiorstwo. W tzw. trudnej branży ważną rolę odgrywa strona internetowa, która nie powinna być tylko wizytówką z danymi kontaktowymi. Informacje dotyczące historii działalności, oferty, aktualności czy wykorzystywanych technologii stanowią swego rodzaju bazę wiedzy dla potencjalnych klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników. Na ich podstawie odbiorcy oceniają firmę i podejmują pierwszą decyzję dotyczącą tego, czy pozostaną tam na dłużej, czy będą szukać dalej. Z tego powodu warto zadbać nie tylko o aspekt wizualny strony, ale przede wszystkim o jej zawartość, łączącą elementy marketingowe, handlowe oraz merytoryczne. 

Czego nie powinno zabraknąć na stronie przedsiębiorstwa produkcyjnego z branży meblarskiej?

  • Zakładki o nas – w tym miejscu znajdują się informacje o pracownikach, szczegóły dotyczące historii powstania marki, a także prezentacja wizji firmy czy kluczowych dla niej wartości i celów.
  • Sekcji FAQ – listy najczęściej zadawanych pytań oraz odpowiedzi na nie. Powinny one poruszać kwestie nurtujące klientów oraz szczegółowo przedstawiać najważniejsze informacje dotyczące zasad współpracy i oferty — terminów, materiałów, pielęgnacji czy opcji personalizacji.
  • Aktualności – które należy dodawać na bieżąco. Sekcja...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy