Po pierwsze: być blisko pracownika
Na początku marca 2020 roku wszyscy mieliśmy nadzieję, że za dwa lub trzy tygodnie sytuacja związana z koronawirusem ucichnie, a my znów wrócimy do biur, napijemy się razem ulubionej kawy, porozmawiamy o tym, jak minął nam weekend. Nic takiego jednak się nie stało. Zauważyliśmy, że niepewna sytuacja wywołuje lęk wśród naszych pracowników. Nie mogliśmy pozostać na to obojętni.
Pracownicy świadczący pracę w trybie home office czuli się niepewnie, nie wiedzieli, co im wolno, a czego nie, jak mają pracować i rozliczać się z pracy, ile to wszystko jeszcze potrwa? Pracownicy magazynowi zastanawiali się, kiedy mogą skorzystać z opieki na dziecko, co się stanie, jak zachorują, czy po chorobie od razu mogą wrócić do pracy? Pytań i wątpliwości było mnóstwo. Dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić specjalną linię wsparcia: Zapytaj HR. I to był strzał w dziesiątkę. Specjaliści z działu HR Raben Group pełnili dyżury pod specjalnym numerem telefonu do wspierania wszystkich naszych pracowników. Szczerze mówiąc, projekt przerósł nasze oczekiwania. Spodziewaliśmy się kilku telefonów dziennie, dotyczących wątpliwości związanych z wypełnianiem dokumentów lub pytań o ...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 numerów czasopisma "Menedżer Produkcji"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Dodatkowe dokumenty do pobrania i samodzielnej edycji
- ...i wiele więcej!