Jak grywalizacja łączy się ze strategią?
Obecne czasy niosą ze sobą wiele wyzwań, a my chcemy być organizacją świadomą tego, dokąd zmierzamy. W BASF tworzymy chemię dla zrównoważonej przyszłości. Łączymy sukces ekonomiczny z ochroną środowiska naturalnego i odpowiedzialnością społeczną. Naszym klientom, którzy reprezentują praktycznie wszystkie branże, stwarzamy możliwość zaspokojenia obecnych i przyszłych potrzeb społeczeństwa za pomocą innowacji i osiągnięć nauki. Nasza strategia zawsze w centrum stawia klienta. Ważni są dla nas ludzie – stawiamy na kompetencje. Skupiamy swoje działania na uproszczaniu procesów i ich digitalizacji.Kolejnym elementem jest innowacyjność – tworzymy technologie i rozwiązania, które niewątpliwie rewolucjonizują rynek chemiczny.
W naszej pracy kierujemy się wartościami. To one sterują naszymi codziennymi działaniami. Jesteśmy OTWARCI na siebie nawzajem, pracujemy ELASTYCZNIE, dokładamy wszelkich starań, aby BASF Polska był ATRAKCYJNY zarówno dla pracowników, jak i na zewnątrz. A INNOWACYJNOŚĆ to po prostu wartość wpisana w nasze DNA od zawsze.
Te elementy strategii i nasze wartości skierowały działania na grywalizację. Naszym głównym celem było usprawnienie procesu rekrutacji kandydatów na Staż Letni w BASF. Zależało nam na wzmocnieniu wizerunku BASF jako pracodawcy nowoczesnego, który potrafi komunikować się z młodymi osobami. Chcieliśmy też w ciekawy sposób przedstawić nasze produkty, historię firmy, ale też wizje i wartości, którymi kierujemy się na co dzień.