Niepewne czasy stanowią podłoże dla pragnienia stabilizacji. Międzynarodowe trendy pokazują rosnącą popularność folkloru, wzmocnienie społeczności lokalnych i społeczności premium, wysuwanie się naturalnych barw ziemi na prowadzenie w tendencjach kolorystycznych. Coraz częściej sięgamy po sprawczość, chcemy nauczyć się uważności. Prostota, zaufanie, spokój, ciepło. Wolność i bezpieczeństwo. Tego pragniemy i tego szukamy – także w pracy. Ważne, by się zastanowić, w jaki sposób uwzględnić te potrzeby w planowaniu działań employerbrandingowych.
Stabilność zatrudnienia
Tak potężna rynkowa destabilizacja, jaką była pandemia, musiała sprawić, że stabilność zatrudnienia wróci do łask jako jeden z najważniejszych aspektów dobrej pracy. Firmy, które w czasie pandemii nie zwolniły pracowników, cieszą się dzisiaj ogromnym zainteresowaniem. Nikt nie chce stracić pracy z dnia na dzień, więc poszukiwanie firmy lojalnej względem swoich pracowników jest naturalne.
Po raz pierwszy od wielu lat osoby poszukujące pracy szukają nie tyle korzystnego wynagrodzenia, ile spokoju. Rozwój i ambicja nadal są ważne, jednak aby mogły zaistnieć, konieczna jest stabilizacja. Tymczasem czas pandemii pokazał, że stabilność zatrudnienia nie jest wcale czymś oczywistym.
...